Chcesz Wyprzedzić konkurentów?
- Chcesz usprawnić zarządzanie w Twojej firmie?
- Chcesz mieć czas dla swoich klientów?
- Chcesz mieć pełną kontrolę na finansami?
Dobrze trafiłeś!
- System enova365 jest stworzony dla nowoczesnej firmy jak Twoja.
- Specjaliści z Multi-PC skonfigurują go właśnie dla Ciebie.
- Będziesz miał całą firmę pod kontrolą.
Co nas wyróżnia?
- Doskonała znajomość programu enova365.
- Wysoka kultura osobista.
- Długoletnie doświadczenie.
- Zaawansowana wiedza programistyczna.
System enova365 jest przeznaczony od małych firm do dużych korporacji, pracujących w oparciu o sieć oddziałów lub jedną siedzibę. System nie wymaga posiadania własnego wewnętrznego działu IT. System enova365 powstał z myślą, że proste rzeczy mają być proste a trudne ma dać się zrobić. Pozwala to na wdrożenia systemu w przedsiębiorstwach, które wymagają indywidualnego podejścia oraz wymagają dostosowania systemu do profilu działalności.
System enova365 jest przewidziany dla:
Sami bardzo dobrze orientujemy się w gąszczu zmieniających się przepisów. Dzięki bezpośrednim i bliskim kontaktom z naszymi klientami znamy ich praktyczne implikacje. Chętnie dzielimy się tą wiedzą: nasi klienci niejednokrotnie chętniej dzwonią do nas, niż do ZUS czy Urzędu Skarbowego.
System enova365 trafia niejednokrotnie do najbardziej wymagających klientów. Jeśli tam się sprawdza, z tym większą pewnością można go polecić każdej firmie i organizacji.
Jednolity Plik Kontrolny to nowy format, w jakim podatnicy prowadzący komputerowo księgi podatkowe i dowody księgowe będą musieli przekazywać je organom kontroli podatkowej. Konieczność posługiwania się JPK obowiązuje od lipca 2016. Czytaj więcej.
Obowiązek posługiwania się Jednolitym Plikiem Kontrolnym początkowo dotyczy wyłącznie dużych przedsiębiorców, prowadzących księgi podatkowe przy wykorzystaniu programu komputerowego. Z kolei mali i średni przedsiębiorcy na wprowadzenie zmian będą mieli jeszcze dwa lata, gdyż do 30 czerwca 2018 roku informacje w postaci JPK będą mogli przekazywać fakultatywnie. Po tym okresie obowiązkiem stosowania Jednolitego Pliku Kontrolnego zostaną objęci już wszyscy przedsiębiorcy, którzy księgi podatkowe i dowody księgowe prowadzą komputerowo. Każda firma, która posiada aktualną licencję enova365 na rok 2016, otrzyma funkcjonalność bezpłatnie.
enova365 to logiczne, łatwe w obsłudze, szybkie i bezpieczne oprogramowanie do obsługi zdarzeń gospodarczych. Wzory raportów i analiz, “dołączone” do standardowego oprogramowania, uczyniły z niego znakomite narzędzie controlingu wspierającego zarządzanie.
Szybki dostęp do informacji
Integracja danych z wielu źródeł w jednym systemie informatycznym umożliwia sprawne zarządzanie i łatwą wymianę danych pomiędzy działami firmy, lokalizacjami, pracownikami w siedzibach Klientów.
Kontrola i analiza kosztów firmy i jej Klientów
System umożliwia bieżące kontrolowanie i analizę danych finansowych, w tym kosztów w rozbiciu na dowolne kategorie.
Dostosowanie do specyfiki branży
Możliwość dostosowania systemu do indywidualnych potrzeb branży klientów takich jak: firmy produkcyjne, Zakłady Pracy Chronionej,jednostki edukacyjne, firmy sektora ochrony mienia i wiele innych specyficznych pod kątem księgowości czy rozliczeń płacowo-kadrowych branż.
Oszczędność czasu
System zintegrowany, dopasowany do potrzeb firmy z możliwościami raportowania, analiz i współpracujący ze środowiskiem MS Office, pozwala na łatwe przygotowywanie zestawień i sprawozdań na potrzeby urzędów, zarządu i pracowników oraz Klientów.
Możliwości zakupu enova365
Rodzaje zakupu:
Standardowa forma, dzięki której Klient może dożywotnio użytkować oprogramowanie, z możliwością aktualizowania go do nowych wersji
– abonament:
Możliwość wynajęcia oprogramowania w modelu opłat abonamentowych
Rodzaje interface’u:
– standard:
Praca w podstawowym systemie okienkowym
– multi:
Wersja dla których bardzo ważny jest wygląd. Dla pracujących zdalnie i w chmurze, pozwala korzystać z różnego typu urządzeń: komputer/laptop, tablet lub smartfon. To 100 % funkcjonalności z możliwością doboru indywidualnego interfejsu o każdej porze i dowolnym miejscu.
Warianty Enova365:
Srebrna enova365
Moduły srebrne to rozwiązanie idealne dla mikro- i małych firm. Oprogramowanie jest przygotowane do obsługi typowych procesów biznesowych w polskich firmach. Wariant srebrny obejmuje standardowo zaprojektowaną funkcjonalność modułów, wszystko czego potrzebuje firma do pracy w podstawowym zakresie, bez zbędnych dodatków, ale więcej niż tzw. systemy pudełkowe.
Złota enova365
Złote moduły enova365 powstały z myślą o wymagających użytkownikach i przeznaczone są dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Moduły posiadają wzbogaconą funkcjonalność w stosunku do wariantu srebrnego, a cały system wyposażony został w mechanizm definiowania przez użytkownika dodatkowych pól (cech) dla dowolnych elementów. W ten sposób można samodzielnie rozszerzać funkcjonalność systemu. Zdefiniowane cechy mogą zostać wykorzystane w prezentacji danych oraz przy tworzeniu raportów i analiz.
Platynowa enova365
Moduły platynowe systemu zawierają funkcje przeznaczone dla firm wielooddziałowych i korporacji, wymagających profilowanych funkcjonalności. Zapewniają pracę na dużej liczbie danych i podlegają praktycznie nieograniczonej rozbudowie m.in. za sprawą dopisywanych przez partnera zewnętrznych modułów (dll), które rozszerzają funkcjonalność systemu w kierunku indywidualnych potrzeb firmy. Modyfikowanie edytowanych danych, np. poprzez dopisywanie specjalizowanych formatek czy funkcji, zapewnia API – biblioteka klas .NET do zarządzania obiektami systemu enova365.
Środowisko enova365 doskonale dostosowuje się do ewoluujących potrzeb przedsiębiorstw, które wchodzą w fazę dynamicznego rozwoju. Oprócz możliwości rozbudowy systemu o standardowe moduły należące do pakietów, oferujemy także szereg dodatkowych aplikacji o specjalistycznych funkcjonalnościach.
Wybierz wariant odpowiedni dla Twojej firmy
WERSJA SREBRNA | WERSJA ZŁOTA | WERSJA PLATYNOWA | |
---|---|---|---|
Wielkość firmy | Mikro- i małe firmy | Małe i średnie firmy | Średnie i duże przedsiębiorstwa, grupy firm powiązanych |
Liczba stanowisk pracy | 1-3 i więcej | 1-30 i więcej | 1-100 i więcej |
Złożoność organizacyjna firmy | Podstawowa – proste, typowe funkcje | Duża i bardzo duża – do dyspozycji mechanizm definiowania cech i wielodziałowość | Bardzo duża – dodatkowo zaawansowana wielooddziałowość i wielofirmowość1 |
Przedsiębiorstwa handlowe i usługowe | TAK (proste) | TAK | TAK |
Przedsiębiorstwa produkcyjne i projektowe | NIE | TAK | TAK |
Przedsiębiorstwa i jednostki budżetowe | NIE | TAK | TAK |
Współpraca z enova365 Workflow | NIE | TAK (w podstawowej funkcjonalności) | TAK (w rozbudowanej, w pełni konfigurowalnej wersji) |
Możliwość rozbudowy o indywidualne funkcjonalności | NIE (istnieje możliwość przejścia na wersję złotą za różnicę w cenie)2 | TAK (możliwość zakupu maks. 15 dodatkowych tabel oraz wszystkich modułów dodatkowych) | TAK (w cenie nielimitowana liczba dodatkowych tabel i wszystkie moduły dodatkowe)3 |
System raportowy / Business Intelligence | Prosty – w oparciu o mechanizmy własne enova365: filtrowanie list, łatwe wysyłanie do arkuszy kalkulacyjnych (MS Excel4, OpenOffice) | Dodatkowo mechanizm Analiz Wielowymiarowych – analiza danych enova365 w MS Excel4 | Dodatkowo mechanizm Analiz Wielowymiarowych – analiza danych enova365 w MS Excel4 |
Skalowalność – łatwość dostosowania do potrzeb rosnącego przedsiębiorstwa. | Prosta możliwość przejścia na wersję złotą za różnicę w cenie. | Prosta możliwość przejścia na wersję platynową za różnicę w cenie. | Największa i najbardziej rozbudowana wersja. |